Voor een advocatenkantoor zijn we op zoek naar een tijdelijke onthaal en administratief medewerker.
Dit voor begin juni tot eind oktober.
Je staat in voor volgende taken:
telefonische oproepen beantwoorden;
onthaal cliënten;
aanmaak dossiers en opvolging van het dossierbeheer (zowel op papier als digitaal);
inkomende en uitgaande briefwisseling/e-mailverkeer bijhouden en onderbrengen in het juiste dossiers;
beheer van het klassement en het archief;
contacten met rechtbanken, advocaten, cliënten, tegenpartijen;
kopiëren, scannen en printen van documenten;
praktische voorbereiding van zittingen en vergaderingen;
praktische kantoororganisatie (opvolging voorraad kantoormateriaal en aankoop ervan, ...).
beheer van de agenda en het bewaken van deadlines;
voorbereiding en leiding van de wekelijkse kantoorvergadering;
beheer en opvolging van de derdenrekening en de rubriekrekeningen;
facturatie en opvolging betalingen.
zelfstandig beheer van bepaalde dossiers (bv. bij invorderingsdossiers ingebrekestellingen, dagvaardingen en besluiten opstellen) en contacten met netwerk van correspondenten;
Jouw profiel
Je spreekt perfect Nederlands, een extra taal is een troef
Je kan zeer goed overweg met de computer
Je bent commercieel en discreet
Je zoekt tijdelijk werk
Je hebt een opleiding genoten in de rechtspraktijk of dergerlijke of je hebt er sterke interesse in
Ben je student rechten / criminologie maar heb je niet meer veel les? zeker welkom!
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Kopieerwerk verrichten
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
Wat hebben wij te bieden:
Verloning : bespreekbaar
Contracttype: interim
Interne opleiding on the job
Transportvergoeding
je werkt voltijds in een vast uurrooster
Ben jij de geschikte kandidaat?
Wacht niet langer en solliciteer dan nu via de sollicitatieknop met jouw CV. We beantwoorden zo snel mogelijk jouw kandidatuur.
Je mag ook je CV met vermelding van de referentie mailen naar : brugge.301@adecco.be
Maak je liever een afspraak? Graag even bellen om de afspraak vast te leggen: 050 44 61 30
Vermeld steeds de referentie 39829
Veel succes en hopelijk tot binnenkort!