Job 83 van 232


Report this listing

Solliciteren



Administratieve bediende | advocatenkantoor | tijdelijk tot oktober | St- Andries Brugge


Functie

Voor een advocatenkantoor zijn we op zoek naar een tijdelijke onthaal en administratief medewerker.
Dit voor begin juni tot eind oktober.

Je staat in voor volgende taken:
  • telefonische oproepen beantwoorden;
  • onthaal cliënten;
  • aanmaak dossiers en opvolging van het dossierbeheer (zowel op papier als digitaal);
  • inkomende en uitgaande briefwisseling/e-mailverkeer bijhouden en onderbrengen in het juiste dossiers;
  • beheer van het klassement en het archief;
  • contacten met rechtbanken, advocaten, cliënten, tegenpartijen;
  • kopiëren, scannen en printen van documenten;
  • praktische voorbereiding van zittingen en vergaderingen;
  • praktische kantoororganisatie (opvolging voorraad kantoormateriaal en aankoop ervan, ...).
  • beheer van de agenda en het bewaken van deadlines;
  • voorbereiding en leiding van de wekelijkse kantoorvergadering;
  • beheer en opvolging van de derdenrekening en de rubriekrekeningen;
  • facturatie en opvolging betalingen.
  • zelfstandig beheer van bepaalde dossiers (bv. bij invorderingsdossiers ingebrekestellingen, dagvaardingen en besluiten opstellen) en contacten met netwerk van correspondenten;

Jouw profiel

  • Je spreekt perfect Nederlands, een extra taal is een troef
  • Je kan zeer goed overweg met de computer
  • Je bent commercieel en discreet
  • Je zoekt tijdelijk werk
  • Je hebt een opleiding genoten in de rechtspraktijk of dergerlijke of je hebt er sterke interesse in
  • Ben je student rechten / criminologie maar heb je niet meer veel les? zeker welkom!
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod


Wat hebben wij te bieden:
  • Verloning : bespreekbaar
  • Contracttype: interim
  • Interne opleiding on the job
  • Transportvergoeding
  • je werkt voltijds in een vast uurrooster


    Ben jij de geschikte kandidaat?
    Wacht niet langer en solliciteer dan nu via de sollicitatieknop met jouw CV. We beantwoorden zo snel mogelijk jouw kandidatuur.
    Je mag ook je CV met vermelding van de referentie mailen naar : brugge.301@adecco.be

    Maak je liever een afspraak? Graag even bellen om de afspraak vast te leggen: 050 44 61 30

    Vermeld steeds de referentie 39829
    Veel succes en hopelijk tot binnenkort!

Solliciteren

301 BRUGGE
+32 (0)50 44 61 30

Solliciteren